Qaller - App rinkelt niet, wat nu?

Ontvang je geen inkomende oproepen meer op je Qaller app? Volg dan de volgende checklist om te zien waar het probleem door veroorzaakt wordt.

Snelle checks

Controleer of er een update van de app beschikbaar is.
Probeer te wisselen tussen 4G/5G en WiFi om te zien of het probleem in de app zelf zit, of in het netwerk. Mocht het op WiFi niet werken maar op 4G/5G wel, neem dan contact op met je netwerk beheerder en vraag de beheerder om het netwerk vrij te geven: Handleiding Router en firewall problemen (whitelist) 🛠️
Kunnen collega's je wel via je interne/extensie nummer bereiken? Indien ja, neem dan contact op met de beheerder van de centrale aangezien je dan mogelijk niet bent toegevoegd aan een belgroep of wachtrij.

Qaller app instellingen controleren

Open de Qaller app om te kijken of de instellingen juist staan ingesteld. Het is van belang dat het icoontje bij "Volg mijn originele belplan" geselecteerd is en het "Qaller" bolletje ingeschakeld is. Mocht één van beide niet geselecteerd zijn dan ontvang je geen inkomende oproepen.

Het bovenstaande heeft mijn probleem niet opgelost

Controleer of er een melding actief is op onze status/storingspagina: https://status.voipro.nl.

Mocht al het bovenstaande niet het geval zijn dan ontvangen wij graag voorbeeld gesprekken:

Bedrijfsnaam:
Tijdstip:
Van telefoonnnummer:
Naar telefoonnummer:
(Indien aanwezig) keuze keuzemenu:
(Indien aanwezig) wachtrij:
Gebruiker die het gesprek beantwoord heeft:
Beantwoord op (Qaller app, vast toestel, Web Calls, etc.):
Wat gaat er mis? Bijv. geen audio, gesprek wordt verbroken, etc.:
Lever deze gegevens aan door een e-mail te sturen aan service@voipro.nl. Wij duiken dan in je probleem en komen met een oplossing.