Eenvoudig - Agent in/uitloggen

1. Inloggen op de telefooncentrale

Ga in je Webbrowser (Google Chrome, Firefox etc.) naar de panel login en login met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is je interne nummer gevolgd door een punt en je bedrijfsnaam(afkorting).

URL: https://panel.voipro.cloud 

Na het inloggen komt u automatisch op het UC panel terecht. Klik vervolgens aan de linkerzijde op "Telefooncentrale".

2. Agenten toevoegen of wijzigen via de telefooncentrale

Ga nadat je bent ingelogd in de telefooncentrale via "Belplannen" (1) naar "Wachtrijen" (2) en klik vervolgens de gewenste wachtrij aan:

Onderaan de pagina kun je nieuwe agenten toevoegen en bij bestaande gebruikers de login status wijzigen:

3. In/uitloggen via telefoon toestel

Je kunt jezelf ook via het telefoon toestel in/uitloggen. Dit doe je door naar *100 te bellen waarna je te horen krijgt of je in- of uitgelogd bent.