De status van alle wachtrijen waarin de gebruiker is toegevoegd als agent kunnen hier worden bewaakt door de gebruiker.
- log in als gebruiker (klik hier voor instructies over hoe u in moet loggen als een gebruiker)
- selecteer wachtrijen (links bovenaan in het drop down menu onder uw naam).
- selecteer uit de lijst de gewenste wachtrij
De volgende zaken kunnen worden bewaakt:
Status
- Active calls: het aantal wachtenden in de wachtrij + het aantal gesprekken gaande
- Answered calls: het aantal gesprekken wat is afgehandeld
- Average hold time: de gemiddelde wachttijd
- Abandoned calls: het aantal bellers dat de wachtrij zelf heeft verlaten door op te hangen
- Average talk time: de gemiddelde gespreksduur per gesprek
Logged in Members
de agents die zijn ingelogd in de wachtrij
- user: interne nummer van de agent
- name: de naam van de agent
- status: gaat over | in gesprek | beschikbaar
- calls taken: het aantal gesprekken dat is afgehandeld door de agent
- last call: het aantal seconden dat het laatste gesprek is afgerond
Callers
De bellers die op dat moment in de wachtrij staan
- Begin: het tijdstip wanneer de beller de wachtrij is binnengekomen
- wachttijd: de duur dat een gebruiker al in de wachtrij zit
- eigen nummer: het interne nummer of de CallerID van de beller
- Naam: indien bekent de naam van de beller