Op het toestel kunnen met speciale verkorte kiescodes de meest gangbare instellingen worden gewijzigd, zoals inloggen als gebruiker of agent, doorschakelingen en voicemail beheren.
Codes vanuit stand-by
De volgende speciale nummers kunnen op het toestel gekozen worden vanuit stand-by stand:
code | actie |
---|---|
*10*nnn | gebruiker nnn inloggen op toestel (pincode wordt gevraagd) |
*11*nnn | gebruiker nnn uitloggen van toestel (pincode wordt gevraagd) |
*13 | inlogstatus opvragen |
*14 | belbudget opvragen |
*21 | permanent doorschakelen instellen of opheffen |
*21*nnn | permanent doorschakelen naar nummer nnn |
*40 | gebruiker inloggen in al zijn/haar wachtrijen |
*40*nnn | gebruiker inloggen in wachtrij nnn |
*41 | gebruiker uitloggen uit al zijn/haar wachtrijen |
*41*nnn | gebruiker uitloggen uit wachtrij nnn |
*8 | gesprek aannemen van een collega in zelfde pick-up groep |
*86* | voicemail afluisteren of instellingen wijzigen voor huidige gebruiker |
*87*nnn | voicemail afluisteren of instellingen wijzigen voor gebruiker of huntgroep nnn (pincode wordt gevraagd) |
Codes tijdens gesprek
Tijdens een lopend gesprek zijn de volgende codes te gebruiken:
code | actie |
---|---|
*2nnn | gesprek doorverbinden naar (intern of extern) nummer nnn |
*0 | gesprek terugnemen indien doorverbinden niet lukt |
Let op, het intoetsen van het nummer waarnaartoe dient te worden doorverbonden dient vloeiend te gebeuren.
Voor vast/mobiel integratie zijn er nog extra codes beschikbaar om wisselgesprek mogelijk te maken of uit te schakelen:
Wisselgesprek: *43# Activeer wisselgesprek #43# Deactiveer wisselgesprek *#43# Controleer of wisselgesprek is ingeschakeld **43# Switch tussen aan- en uitzetten wisselgesprek