De beheerder kan instellen met welk nummer (CLID) standaard uitgebeld wordt door de hele organisatie, en dit per gebruiker eventueel aanpassen. Dit is het nummer dat de gebelde partij in het display van zijn telefoon ziet. U kunt hierbij kiezen om een willekeurig aan de dienst gekoppeld nummer mee te geven, het algemene bedrijfsnummer of zelfs anoniem uit te bellen.
Uitbellen met een persoonlijk nummer
Bij de instellingen van een gebruiker kunt u onder eigen nummer kiezen met welk telefoonnummer deze gebruiker uitbelt.
Een algemeen nummer gebruiken
Bij de gebruiker kan ook Volg bedrijf gebruikt worden om met de algemene CLID van de organisatie uit te bellen. Bij Algemene instellingen moet dan het publiek bekende hoofdnummer van de organisatie ingesteld zijn. Doorschakelingen naar externe nummers bij huntgroepen maken altijd gebruik van het nummer dat is opgegeven bij de algemene instellingen.
Anoniem uitbellen
Anoniem uitbellen, zodat de gebelde partij niet ziet door wie er gebeld wordt (CLIR), is mogelijk door het algemene nummer van de organisatie via menukeuze Algemene instellingen op Afgeschermd te zetten en vervolgens bij de gebruiker Volg bedrijf te selecteren.