Soms hebben klanten bij het overgaan naar de nieuwe telefoniedienst al een eigen internationaal telefoonnummer die ze willen behouden en gebruiken in combinatie met de nieuwe dienst. Zodra de klant is aangemaakt kan er een internationale portering worden aangevraagd van dit nummer. Bij onze sales afdeling sales@voipro.nl
selecteer de klant waarvoor een nummer moet worden aangevraag met het nummer die behouden moet blijven
voer het correcte netnummer in
Geef de abonneenummers op (1 per regel)
geef de naam van de huidige provider op
geef een gewenste datum van portering op. Dit is bij internationale porteringen een wens datum en de doorlooptijd kan in sommige gevallen oplopen tot meer dan een maand.
Na de aanvraag neemt een medewerker van de Voipro Servicedesk contact met u op voor het aanleveren van noodzakelijke gegevens.
Voor elke internationale portering hebben we een Proof of residence nodig. Bv een recent uittreksel van de KvK. Het adres en de naam van de KvK moet overeenkomen met de regio en adres van de te porteren nummers. Indien een KvK niet aangeleverd kan worden kan er ook een electriciteitsrekening, waterrekening worden overlegd in combinatie met een huurcontract. Let wel dat de rekeningen niet ouder dan 2 maanden mogen zijn en dat de NAW gegevens op de factuur overeenkomen met de in de LOA aangegeven adresgegevens. Zonder deze gegevens wordt een portering resoluut afgekeurd.
Voor sommige landen is het noodzakelijk om een specifiek document in te vullen welke onze servicedesk aan u zal verstrekken indien noodzakelijk.