In deze handleiding leggen we je uit hoe je je uitgaande nummer kunt wijzigen. Voordat je het uitgaande nummer kunt wijzigen, dient dit ingeschakeld te zijn voor de gebruiker. Is dit al het geval, ga dan direct door naar stap 3.
1. Inloggen op de telefooncentrale
Ga in je Webbrowser (Google Chrome, Firefox etc.) naar de panel login en login met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dit is je interne nummer gevolgd door een punt en je bedrijfsnaam(afkorting).
URL: https://panel.voipro.cloud
Na het inloggen komt u automatisch op het UC panel terecht. Klik vervolgens aan de linkerzijde op "Telefooncentrale".
2. Gebruiker wijzigen
Klik aan de linkerzijde op de "Gebruikers" tab en vervolgens op het tandwiel bij de betreffende gebruiker.
Onderaan het scherm dat nu opent kun je bij "Meerdere mee te sturen nummers" het schuifje omzetten en daarna de telefoonnummers selecteren waarmee de gebruiker zou mogen uitbellen. Bij elk nummer dien je een shortcode in te geven.
Via het oogje kun je bepalen of je anoniem bellen wilt in of uitschakelen.
Oogje open = Bellen met nummer weergave
Oogje met een streep er door heen = Anoniem bellen