Belplan applicaties

Voicemailbox

Middels de voicemail functionaliteit kun je in je bedrijfsbelplan de gesprekken laten uitkomen in de voicemailbox. Gebruikers kunnen de voicemail inspreken waarna je deze via ons platform, via de telefoon of per e-mail kunt afluisteren.

Prefix

Een prefix word gebruikt om een woord of korte zin als voorvoegsel zichtbaar te maken bij inkomende oproepen. Dit kan je gebruiken om bijvoorbeeld aan te geven welke keuze de bellers hebben gemaakt in een keuzemenu of om aan te geven voor welk bedrijf ze bellen. Belplan voorbeeld Dit ziet er als volgt uit op het toestel: Keuzemenu voorbeeld Je zal dan afhankelijk van de keuze die gemaakt is "Administratie" of "Support" in je scherm voor het nummer zien.

E-mail melding

Met deze optie kan je er voor zorgen dat er een e-mail wordt gestuurd naar je e-mailadres zodra de optie gepasseerd wordt in het belplan. In dit voorbeeld wordt er een e-mail gestuurd als er niemand in de belgroep opneemt zodat je de persoon vervolgens kunt terugbellen.

Meldtekst

De nieuwe Meldtekst-app instellen De Meldtekst-app is beschikbaar in alle Company belplannen. De nieuwe Meldtekst-app is als volgt in te stellen: Wanneer je een meldtekst toevoegt, heb je de mogelijkheid om een bestand te selecteren die al geüpload is. Heb je nog geen bestanden geüpload? Klik dan op Upload geluidsbestand. Je kan vervolgens een bestand uploaden door te klikken op Uploaden gevolgd door Opslaan. Wanneer de optie 'Toestaan dat deze meldtekst dynamisch wordt opgenomen' aanstaa...

Webhook

Met de Webhook-app heb je de mogelijkheid om gespreks-data te ontvangen van een inkomend gesprek naar een belplan. Binnen de Webhook-app heb je de mogelijkheid je eigen URL van je server in te voeren. Wanneer een gesprek de Webhook-app aanroept, ontvang je onmiddellijk de gespreks-data. Zodra de Webhook-app een response van de server ontvangt, worden de vervolg stappen van het belplan gevolgd. Documentatie (English only) Parameters: Presence: Description: Supported methods ...

Omleiding

De omleidings-app maakt het mogelijk om een omleiding aan te maken in een belroute. Het is als het ware een alternatieve belroute, die u gemakkelijk in- en uit- kunt schakelen. Deze route kan één of meerdere acties omvatten, (denk aan het snel activeren van een voicemail of doorschakeling) daarnaast kunnen meerdere omleidingen gemaakt worden. Elke omleiding krijgt een eigen unieke code die op al de IP-toestellen is in te toetsen om de omleiding in- of uit te schakelen. Je hoort dan een geluid d...

Voorwaarde

Een voorwaarde is een filter voor telefoonnummers. De voorwaarde kun je op meerdere manieren gebruiken. Een voorwaarde kan je bijvoorbeeld gebruiken als een blokkade voor specifieke nummers. Stel dat je geen gesprekken wilt ontvangen van 1 of meerdere specifieke nummers, dan kan je hiervoor de voorwaarde gebruiken. Ook kan je een voorwaarde gebruiken om specifieke nummers naar een andere belgroep, gebruiker of wachtrij om te leiden. Hieronder een aantal voorbeelden: 1. Anonieme bellers blo...

Doorverbinden

De doorverbind-app biedt de mogelijkheid om een inkomend gesprek naar een in- of extern nummer door te schakelen. Wanneer je in de belroute bent, sleep je de app dan naar de juiste plek in de belroute. Als de app wordt losgelaten kunnen de volgende instellingen worden ingevuld: Doorverbinden naar in- of extern nummer; Klap lijst uit (pijltje) om een intern toestel of belroute te selecteren. Om door te schakelen naar een extern nummer (bijv. mobiel) toets het nummer in het bestemmingsveld. Be...

Belgroep

Een Belgroep is een groep met daarin een of meerdere toestellen. De belgroep-app biedt de mogelijkheid om een inkomend gesprek naar één of meerdere in- of externe nummers door te schakelen. Zowel interne (bedrijfs-)toestellen, als externe toestellen toe voegen.(vast of mobiel nummer). Bij Kies gebruiker kies je de medewerker(s). Vul hier het interne nummer of naam in van de collega of klik op het pijltje in de balk. wanneer je de collega ziet, klik je op de naam van de collega en klik je op +...

Introductie belplan functionaliteiten

In het Belplan wordt bepaalt op welke wijze de gesprekken bij je organisatie binnen komen. In dit artikel nemen wij je graag mee wat er allemaal mogelijk is met een korte beschrijving. Binnen het Belplan zijn er verschillende keuzes mogelijk, te weten: Klik bij meer informatie bij het onderdeel voor meer informatie over de optie. App Beschrijving Meer informatie In hosted centrale* Belgroep Door gebruik te maken van een belgroep kun je meerdere telefoons gelijktijdig laten...