Algemeen

WhatsApp Business installeren en instellen

Wil je WhatsApp gebruiken met je zakelijke telefoonnummer? Volg dan deze handleiding waarin we je stap voor stap zullen uitleggen hoe je dit kunt realiseren. WhatsApp Business downloaden en installeren iPhone Android https://apps.apple.com/nl/app/whatsapp-business/id1386412985 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whatsapp.w4b WhatsApp Business configureren Zodra de applicatie geïnstalleerd is, kun je de app openen. Accepteer de v...

Vragenlijst installatie telefonie en/of internet

Voor het installeren van de telefonie omgeving hebben wij enkele gegevens nodig zodat wij de nodige voorbereidingen kunnen treffen. Onderaan dit artikel vind je het inventarisatie formulier terug. Na het invullen kun je deze retourneren aan service@voipro.nl (mailto:service@voipro.nl).

Two Factor Authenticatie

Om uw telefooncentrale zo veilig mogelijk te houden, is het gebruik van Two Factor Authenticatie (2FA) verplicht. 2FA is een methode om de identiteit van een gebruiker te verifiëren, waarbij u naast uw inlognaam en wachtwoord ook een extra tijdelijke code nodig heeft om toegang te krijgen. Nadat u inlogt met uw gebruikelijke inlognaam en wachtwoord, ontvangt u een tijdelijke code op uw mobiele telefoon die u kunt invoeren om in te loggen. Zonder deze tweede code kunt u niet inloggen. Er zijn dr...

Over Voipro

Wil je zelf volledig de controle hebben over je telefonie omgeving en je bereikbaarheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij hebben ons telefonie platform zo gebouwd dat deze door zowel de gebruiker als de telecombeheerder heel eenvoudig zelf is in te richten. Immers wij geloven erin dat elke gebruiker zelf moet kunnen bepalen hoe het bedrijf, een afdeling of collega bereikbaar wil zijn. Door de verschillende functionaliteiten kun je als beheerder van een bedrijf heel gemakkelijk bepal...

Nummerbehoud aanvragen

Nummerbehoud kan aangevraagd worden via ons ticket systeem. Hier worden direct alle noodzakelijke gegevens opgevraagd zodat wij het verzoek direct in behandeling kunnen nemen. Je verzoek kun je doorgeven via de volgende link: https://service.voipro.nl/desk/?submit_ticket

Nieuw telefoonnummer aanvragen

Nieuwe telefoonnummers kunnen aangevraagd worden via ons ticket systeem. Geef in je aanvraag het regio nummer (bijv. 020 voor Amsterdam) door en de bedrijfsnaam zodat wij je verzoek direct kunnen verwerken. Je verzoek kun je doorgeven via de volgende link: https://service.voipro.nl/desk/?submit_ticket

Contact met onze medewerkers ?

Nederlands Onze medewerkers zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op 020-7884000. Onze openingstijden zijn: Maandag tot en met vrijdag: 08:30 - 17:00 Voor dringende zaken buiten onze openingstijden, kan je ons telefonisch bereiken op 020 - 7884000 waarna je de optie zult krijgen om door verbonden te worden met onze storingsdienst. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ English Our employees can be reached by telephone ...

Apparatuur retourneren

Om jouw retour juist te kunnen behandelen is het van belang dat de retour eerst van te voren wordt aangemeld. Je kunt je retour aanmelden door een e-mail te sturen naar service@voipro.nl (mailto:service@voipro.nl). Geef in deze mail de volgende informatie door: - Aan welk bedrijf is de hardware ooit verstuurd? - Om welke hardware gaat het? - Welk interne nummer gebruikte dit toestel/locatie/persoon voor wie het toestel was. - Wat is er stuk/beschadigd?