In het Belplan wordt bepaald op welke wijze de gesprekken bij je organisatie binnen komen. In dit artikel nemen wij je graag mee wat er allemaal mogelijk is met een korte beschrijving. |
![]() |
Binnen het Belplan zijn er verschillende keuzes mogelijk, te weten:
Klik bij meer informatie bij het onderdeel voor meer informatie over de optie.
App | Beschrijving | Meer informatie |
In hosted centrale* |
![]() |
Inkomende faxen op het juiste e-mailadres laten afleveren. | Meer informatie |
Meerprijs: €6,00 |
![]() |
Het vooraf ingestelde keuzemenu in het Belplan zetten. | Meer informatie | ✔️ |
![]() |
Doorverbinden naar interne en externe nummers. | Meer informatie | |
![]() |
De vooraf ingestelde tijdsconditie in het Belplan zetten. | Meer informatie | |
![]() |
Een voorwaarde geven, bijvoorbeeld een Duits telefoonnummer toekennen aan een belgroep. | ||
![]() |
Een Belgroep met gebruikers toevoegen die de gesprekken kunnen opnemen. |
|
|
![]() |
Omleidingen: één of meer acties die met een code in- /uitschakelt! | Meer informatie | |
![]() |
Een geluidsbestand toevoegen | Meer informatie | |
![]() |
Een vooraf ingestelde wachtrij in het Belplan zetten. | Meer informatie | ✔️ |
![]() |
Een prefix toevoegen bij het inkomende nummer, bijvoorbeeld de bedrijfsnaam van het inkomend gesprek. | Meer informatie | |
![]() |
De vooraf ingestelde voicemail in het Belplan zetten. | ||
![]() |
Een email laten versturen bij ieder gesprek of bij een gemist gesprek. | Meer Informatie | |
![]() |
Hang op in het Belplan zetten, om zo te eindigen met "hang op" |
Op volgorde van platform.
*Bekijk je offerte of recent factuur om na te gaan of je gebruik maakt van de Hosted centrale.
Het aanmaken en koppelen van bovenstaande opties, doe je onder Belplannen en het kopje belregels.
Selecteer hier je bestaande nummer of klik rechts op toevoegen.
Er verschijnt vervolgens het volgende scherm:
Er kan een Naam (bijvoorbeeld bedrijfsnaam, of afdeling), kleur, intern nummer (bijvoorbeeld laatste 4 cijfers van extern telefoonnummer) en extern nummer toegevoegd worden aan het Belplan. Een afbeelding kan je ook toevoegen aan het Belplan. Maar dit is geen vereiste.
Door de eenvoudige Drag en Drop methode, kan eenvoudig en binnen enkele muisklikken de nummers en telefooncentrale functionaliteiten ook wel “Apps” worden beheerd. Kies links uit de lijst welke “App” in het Belplan moet komen en Drag & Drop het in de gewenste positie. Na het klikken op
“Opslaan” is deze gelijk actief.
Binnen het Belplan kan je verschillende apps toevoegen waardoor de bereikbaarheid van de organisatie optimaal kan worden ingeregeld.