In het Belplan wordt bepaalt op welke wijze de gesprekken bij je organisatie binnen komen. In dit artikel nemen wij je graag mee wat er allemaal mogelijk is met een korte beschrijving. |
![]() |
Binnen het Belplan zijn er verschillende keuzes mogelijk, te weten:
Klik bij meer informatie bij het onderdeel voor meer informatie over de optie.
App | Beschrijving | Meer informatie |
In hosted centrale* |
Belgroep Door gebruik te maken van een belgroep kun je meerdere telefoons gelijktijdig laten rinkelen of één-voor-één. |
Meer informatie |
Meerprijs: €6,00 |
|
Doorverbinden Hiermee kun je eenvoudig je telefoonnummer doorschakelen naar een ander (mobiel) telefoonnummer of collega. |
Meer informatie | ||
Wachtrij Heeft u veel inkomende bellers? Met een wachtrij kunt u ze allemaal beantwoorden. Bellers horen in tussentijd wachtmuziek of wachttoon. |
Meer informatie | ✔️ | |
Voorwaarde Hiermee kun je filteren op telefoonnummers. Bijvoorbeeld dat anonieme bellers de voicemail krijgen. |
Meer informatie | ||
Omleiding Een omleiding kan bediend worden met de app of vanaf een telefoon. Hiermee kun je bijvoorbeeld een doorschakeling activeren. |
|||
Tijdsconditie Hiermee zorg je ervoor dat je telefoonnummer bereikbaar is wanneer je geopend bent en kun je ook vakanties instellen. |
|
||
Webhook De Webhook-app stelt je in staat om |
Meer informatie | ||
Fax naar Email Indien je een faxnummer hebt, sleep je de Fax app in je belplan. Nu zullen binnenkomende faxen verzonden worden naar je email. |
Meer informatie |
Meerprijs: €6,00 |
|
Keuzemenu Laat bellers een keuze maken wanneer ze bellen. Zo komen bellers direct bij de juiste afdeling binnen. |
Meer informatie | ✔️ | |
Voicemailbox Met de voicemailbox kunnen bellers een voicemail inspreken. |
Meer informatie | ||
Meldtekst Met een meldtekst kunt u bijvoorbeeld een welkomstboodschap afspelen. |
Meer informatie | ||
Emailadres Door het instellen van een emailadres, ontvangt u bij ieder inkomend gesprek een email met het telefoonnummer van de beller. |
Meer informatie | ||
Prefix Hiermee kunt u een naam meesturen naar uw telefoons. |
Meer informatie | ||
Hang op Hiermee beëindigd u het gesprek |
*Bekijk je offerte of recente factuur om na te gaan of je gebruik maakt van de Hosted centrale.